Sunday, March 3, 2013

Boilerman Training

Kursus ini adalah untuk mereka yang akan menduduki peperiksaan Boilerman gred 1 atau gred 2 dengan Jabatan Keselamatan dan Kesihatan Pekerja (JKKP),
Selain itu kursus ini juga sebagai persediaan/pengentahuan kepada mereka2 yang berminat didalam bidang ini sebelum diterima bekerja di industri yang berkaitan.

Nota yang lengkap berserta sijil kursus akan disediakan.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi AIZ Training  Services di 072550061 atau 0197427398  (Zaki) atau email to aiztraining@yahoo.com.

39 comments:

Azmihusin said...

berapa hari krusus ini...kos berapa termasuk penginapan?Bila akan di mulakan krusus boilerman gred 1.

email azmihusin8@gmail.com.

Zaki said...

En. Azmi,
keterangan pasal kursus ni telah saya emailkan kepada anda
terima kasih.

Anonymous said...

Emel kterangan pada saya eizudin91@gmail.com

Zack said...

Saya ingin bertanya...macam mana ingin menjadi boilerman...saya mempunya coc 4th class steam ticket...kalau ade jawapan boleh email kepada saya Zackpasti@gmail.com...kerana saya berada diatas kapal...

Acid Dayah said...

Saya berminat utk mendapat kan sijil boiler. Boleh bg detail x? Nk amik kursus dimana, tempoh kursus dan kos

Anonymous said...

Saya baru menceburi bidang yang melibatkan boiler house. Saya betul2 berminat. Mohon pencerahan. Email saya khairulzaki@rocketmail.com

Anonymous said...

Salam nak tanya,sy nk ceburi bidang boiler ni.tp sy tk ada pegalaman.sy ada diploma dalam kesihatan boleh ke?ada tk tempat latihan atau krsus2 boiler?bpe kos?.email sy ariffmuhammad90@gmail.com.trima kash.harap dpat membantu.wasalam.

Fadhli Manaf said...

Assalamualaikum...wbt
saya berminat untuk menceburi bidang boilerman ini.
saya mempunyai kelulusan dalam bidang "heating ventilating and air conditioning " Diploma & Ijazah
jika ada jawapan untuk ini boleh emailkan keapada saya lieiphone89@gmail.com

not said...

Tolong beri maklumat lengkap tentang kursus ini. zailani66@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum,

boleh saya tahu dekat area Perak ada tak kursus ni? tolong email saya di muhammadfathullah90@yahoo.com

Anonymous said...

assalamualaikum

saya baru nak ceburi dalam bidang boile.boleh email kn kepada saya bile lagi krusus ini akan diadakan

email hairi_jamel@hotmail.com

Anonymous said...

tolong email kn sya maklumat lengkap tentang kursus ni silent_hill_95@yahoo.com

Hasla Oden said...

Salam en zaki..sye berminat utk ceburi dlm bidanf boiler..sye mahu keterangan lanjut dri en zaki..email sye punkstitution @yahoo.com. teme kasih

mohammad arif said...

Saya berminat utk menceburi bdng boiler..jika ada kksongan..bolehkah saya mempelajari bidang ini..email saya mohdarifcekodok@yahoo.com dan ini nom fon sya 0126855969

Muhammad Uwais Qadri Ridzuan said...

Syarat kemasukan and berapa lama janga masa krusus?

Waisqadri93@gmail.com

Muhammad Uwais Qadri Ridzuan said...

Syarat kemasukan and berapa lama janga masa krusus?

Waisqadri93@gmail.com

azreen romli said...

Email kan keterangan kepada saya juga. Terima kasih. Azreenromli163@gmail.com

Orge Mercenaries said...

sy berminat untuk kursus boilerman,boleh bg sy detail,email sy,,aminur.shazli@gmail.com,tq

Bahrinsah abdul hari said...

Saya berminta tuk ambil kursus boiler.. Tp can mn? Ble email kat saya tak.. Bahrinsah85@gmail.com

Unknown said...

berapa hari krusus ini...kos berapa termasuk penginapan?Bila akan di mulakan krusus boilerman gred 1. sajun1980@yahoo.com

Murugaya Supperminiam said...

berapa hari krusus ini...kos berapa termasuk penginapan?Bila akan di mulakan krusus boilerman gred 1. sajun1980@yahoo.com

Unknown said...

Assalamualaikum..Saya berminat utk mengambil kursus boilerman ini.Bolehkah tuan beri keterangan lebih lanjut tentang kursus ini,termasuk yuran dan penginapan. dzulkeflie81@gmail.com

ahmad muhaimin said...

Salam en zaki..sye berminat utk ceburi dlm bidang boiler..sye mahu keterangan lanjut dri en zaki..email sye muhaimin099@gmail.com . teme kasih

Haniff Irfan Hanif said...

Sy berminat ..h_punk89@yahoo.com

Daftar Unifi Streamyx said...

Saya berminat.. asrul.rahman@gmail.com

Daftar Unifi Streamyx said...

Saya berminat.. asrul.rahman@gmail.com

Anonymous said...

email kan kepada sy tentang kursus ini..sy berminat nak join kursus ini.. email sy azizulapek@gmail.com

Anonymous said...

email kan kepada sy tentang kursus ini..sy berminat nak join kursus ini.. email sy azizulapek@gmail.com

Juan 94 said...

saya berminat nak jadi boilerman, tetapi saya tak tahu cara nak daftar latihan boilerman tersebut..
email : lenovothinkpad94@gmail.com

wadie said...

Tolong email saya tentang harga kursus dan tarikhnya iswardi@nur.com.my

Anonymous said...

Salam
Saya berminat untuk ceburi bidang boiler ni.Tapi sy tk ada pegalaman.
Email: azizisahaludin@gmail.com
Terima kasih.Harap dapat membantu.wassalam.

vasan kumar said...

bila mula kursus ini saya berminat harga kos tolong email me vasankumar29@gmail.com

Anonymous said...

Saya memerlukan kursus ini,email saya mohdzaidijamil@yahoo.com.my

Pjal Jal said...

Salam macam mana nak register untuk amik khusus ni ye? Boleh bagi kecerahan sikit tak .. email: pjajal95@gmail.com .. tq

Tasnim Ab Hamid said...

Assalamualaikum encik. Blh sy tau dgn lbih lanjut tntg kursus ni? Brpa yuran, brpa lama, dan di mana blh amik kursus ni? Ni sy area kl..
Tlg emailkan details blh? mrshafizan91@gmail.com tq.

Unknown said...

Salam..boleh email detail kpda mohdfaris2117@gmail.com..tq

Unknown said...

Salam..boleh email detail kpda mohdfaris2117@gmail.com..tq

Unknown said...

salam boleh email detail pd sy. mohdpaihh@gmail.com. tq

Md.Mazdar Md.Zandar said...

Salam encik..saya berminat untuk mengikuti kursus boiler man..mazdar78@gmail.com